El Barça confia en el poder del Camp Nou
Guardiola afronta aquest partit amb la defensa en quadre per les baixes de Puyol i Piqué
Pep Guardiola, no podrà disposar del seu capità, Carles Puyol. | ALBERT GEA
FC Barcelona i Arsenal afronten avui al Camp Nou (20.45 hores/TVE) el partit més important d'aquesta temporada, ja que després del 2-1 de l'anada favorable als anglesos a l'Emirates, l'eliminatòria es decidirà en el feu barcelonista, que tornarà a ser el de les grans nits europees. De fet, els blaugranes apel·laran a la màgia del Camp Nou per sortir des de l'inici a les totes i ficar-se en els quarts de final, mentre que l'Arsenal intentarà fer el seu joc i no renunciarà a cercar la porteria blaugrana, malgrat el resultat favorable de l'anada. En els darrers anys, Barça i Arsenal són sinònim de bon joc, associatiu i d'atac, al Vell Continent. En el duel entre ambdós de l'any passat, en quarts de final, la victòria va ser per als catalans, així que l'Arsenal espera aconseguir la revenja a casa de l'enemic.
Pep Guardiola no podrà disposar del seu capità, Carles Puyol, ni de l'altre central titular, Gerard Piqué. Puyol, que apuntava a ser titular per la seva bona evolució, finalment serà baixa per les molèsties que sofreix al genoll. Per part seva, Piqué està sancionat per acumulació de targetes grogues. Abidal, que ocuparà de nou la posició de Puyol en l'eix de la defensa, estaria acompanyat per un Sergi Busquets que ja ha jugat de central en alguna ocasió o per un Milito que va jugar aquest dissabte en la victòria contra el Saragossa (1-0). Pel que fa al tècnic de l'Arsenal, Arsène Wenger, també afronta aquest decisiu compromís amb baixes importants. No seran a Barcelona el migcampista defensiu Alex Song ni el veloç extrem Theo Walcott. No obstant això, la jove promesa Jack Wilshere està millor del cop al turmell i sembla que podria ser titular, mentre que la gran incògnita és el català Cesc Fàbregas.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Tots els catalans -de les Balears, del Principat i del País Valencià- estam amb tu, Pep.