Reial Mallorca 20010-2011
Pons ha acabat
Ahir deixà de ser ambaixador a Àustria, com volia, per dedicar-se al Mallorca. UGT preveu que la denúncia per assetjament laboral podria ventilar-se molt aviat
El Consell de Ministres acordà ahir posar fi a les funcions de Josep Pons com a ambaixador d'Espanya a Aústria a conseqüència de la petició que ell formulà al ministre d'Afers Exteriors, Miguel Àngel Moratinos, el passat 12 de juliol. Pons volia assumir la seva nova responsabilitat com a president del Reial Mallorca al 100% del seu temps, però haurà d'esperar que es ventili una 'queixa' laboral presentada contra ell.
Pons mateix explicà que havia demanat l'excedència al Ministeri per poder dedicar-se a la seva família i a les noves tasques com a president del Mallorca, càrrec que vol exercir en el terreny professional. El cessament de Pons coincideix amb la denúncia per assetjament laboral que efectuà una treballadora de l'Ambaixada d'Espanya a Viena, ocorregut suposadament a partir de juny de 2009, tot i que Pons negà de manera taxativa aquestes acusacions en les declaracions que féu dimecres a Palma.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- El Mallorca Live Festival imposa el castellà i la presència del català als escenaris és només testimonial
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
President dimiteix JAAAAAAAA no te creu ningu
Pons Dimiteix JAAAAAAA
espero que Pons dimitesqui dema de president del mallorca
Quin titular més enganyós. Jo he deduït que ja havia dimitit de president del Mallorca.