Setmana clau per al Mallorca
El club vermell afronta uns dies decisius amb molts fronts oberts, com ara el retorn a la feina de la plantilla, l'estrena de Laudrup com a tècnic, l'acte formal de venda i l'adéu de Nando Pons
Els mallorquinistes tornaran a entrenar-se a Son Bibiloni | Foto: FOTO MONSERRAT
Palma05/07/10 0:00
Les vacances s'han acabat per als integrants del Reial Mallorca. El club vermell comença avui la pretemporada amb l'al·licient que la plantilla tindrà la primera presa de contacte amb l'entrenador, Michael Laudrup. Avui mateix es durà a terme una reunió per distribuir les tasques del cos tècnic, del qual, com se sap, formarà part Miquel Àngel Nadal com a ajudant del danès.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.