El jutjat accepta el concurs de creditors del Mallorca
El propietari del Mallorca, Mateu Alemany, va comunicar el passat febrer la seva intenció de pactar amb els creditors un calendari de pagaments
Palma09/06/10 0:00
El Reial Mallorca entra en concurs de creditors. Així ho ha decidit el jutjat mercantil número 2 de Palma després que l'entitat fes la sol·licitut el passat mes de maig de declarar voluntàriament el concurs de creditors per fer front a un deute que oscil·la entre els 50 i els 60 milions d'euros.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- El Mallorca Live Festival imposa el castellà i la presència del català als escenaris és només testimonial
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Espero que el Govern Balear no tenga que dar una subvenciòn millonaria para esa asociaciòn deportiva , y lo mismo con las promesas de cientyos de miles de euros al Menorca Basket.Estamos en una situaciòn de crisis, y a partir de octubre nos vamos a encontrar con cientos de problemas reales en toda la sociedad Balears.No estàn exigiendo que seamos solidarios, y que nos apretemos el cinturòn, y lo primero es controlar los gastos pùblicos, suntuarios y todas las subvernciones que no son de primera necesidad. Es importante que ese dinero vaya al mundo educativo y la sanidad, que lo vamos a necesitar.