Jorge Lorenzo assegura que el seu inici en el Mundial 'és el somiat'
Encapçala la classificació amb dos triomfs al Japó i Le Mans, i un segon a Qatar
Jorge Lorenzo iniciarà una campanya publicitària per a Air Europa | Foto: Ferran Aguiló - J. Morey.
Palma27/05/10 0:00
El pilot mallorquí Jorge Lorenzo (Yamaha YZR M 1) ha admès avui que el seu inici en el Mundial de Moto GP "és el somiat", després d'encapçalar la classificació amb dos triomfs al Japó i Le Mans, i un segon posat a Qatar. "No esperava, ni gaire menys, aquests resultats", ha explicat Lorenzo, que s'ha desplaçat a Palma per signar un contracte publicitari amb la companyia aèria Air Europa. El pilot balear, que aquesta temporada ha guanyat per primera vegada en la seva carrera dos grans premis de Moto GP consecutius, ha dit que havia començat la temporada "amb molts dubtes" a causa d'una lesió a la seva mà.
També a Illes Balears
- L’Assemblea de Docents denuncia l’ofensiva contra l’educació pública: menys català, més càrrega laboral i desviació de recursos
- 15J: Més de seixanta entitats convoquen la manifestació contra la massificació: «Per una vida digna, aturem la turistificació!»
- Ha mort Jaume Santandreu, apòstol dels exclosos, lluitador per la Llibertat i escriptor
- Declaració de guerra: PP i Vox pacten arraconar el català de l'Ensenyament i l'Administració i derogar la llei de Memòria Democràtica
- Com valores els dos anys de legislatura del Govern?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
vale tio!!! que ya nos hemos enterado!!!!! Siempre con lo mismo!!!!!!!
Mallorquí? Jo mai l'he escoltat xerrat mallorquí. Els meus padrins haguessin dit: "aquell pilot foraster", malgrat hagi nascut a Mallorca.