“Fer canvis seria suïcida”
El nou delegat de Presidència per a l'Esport, Diego González, apuntà que la seva intenció és fer una política continuista respecte del camí marcat per Cañellas
Palma20/02/10 0:00
Diego González Carrasco és la nova cara de l'esport illenc. El nou delegat de Presidència per a l'Esport, que substitueix en el càrrec Biel Gili, va anunciar que pretén desenvolupar una política continuista respecte del rumb marcat pels seus predecessors, dels quals afirmà que li havien deixat "el llistó ben alt", i avançà que iniciarà de manera immediata una ronda de contactes tant amb les federacions com amb els diferents consells insulars.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Primer comiat a Manel Domènech
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.