El sorteig dels emparellaments de les semifinals somriu al Palma
En cas de superar el Múrcia, els de Rafa Puerto evitarien l'Unicaja Almeria
El Palma Volley ja sap el camí que haurà de seguir si vol aconseguir la Copa del Rei de Voleibol. Ahir va tenir lloc a Saragossa el sorteig dels emparellaments de les semifinals de la XXXV edició del torneig que es disputarà entre el 18 i el 21 de març, el qual va somriure al conjunt mallorquí. Els homes de Rafa Puerto s'enfrontaran a l'UCAM Múrcia en el partit que tancarà els quarts de final, divendres 19 de març a les 20.30, al pavelló Segle XXI de Saragossa. En cas de superar l'equip murcià, els de Rafa Puerto evitarien els dos grans favorits, l'Unicaja Almeria i el CAI Terol, fins a una hipotètica final.
En cas que el Palma s'imposàs al Múrcia, s'enfrontaria al vencedor del creuament entre l'amfitrió, el Multicaja Fábregas Sport i el Caravaca Año Santo 2010. Per l'altra banda del quadre final, el guanyador de l'eliminatoria de quarts de final entre l'actual defensor del títol, l'Unicaja Almeria, i el FC Barcelona s'enfrontarà a les semifinals al que superi el xoc entre el vigent campió de la Superlliga, el CAI Terol i el Tarragona. Les semifinals seran dissabte dia 20 de març a les 18.00 i a les 20.30. Si el Palma accedís a aquesta ronda, jugaria en el segon torn en cas d'enfrontar-se a l'amfitrió i en el primer si es jugàs l'accés a la final contra el Caravaca.
També a Illes Balears
- Iniciativa perquè els restaurants amb estrella Michelin incorporin el català: A les Balears, només 2 dels 15 tenen el web en la llengua pròpia
- Cassolada i crits de «volem el català» i «fora Prohens» a Formentera
- Alexandre Miquel Novajra: «Més que la volta al món en tres-cents dies, faig la volta al dia en tres-cents mons»
- Els treballadors d'IB3 convoquen quatre dies de vaga per Sant Joan
- L'Assemblea de Docents llança un manifest contra les mesures pactades pel PP i l'extrema dreta
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.