Duel nacional al GP del Govern balear
Malone i Lebrook són els dos principals aspirants al triomf en la 25a edició de la prova que commemora la diada de les Illes Balears, i que està dotada amb 9.000 euros en premis
Palma / Manacor27/02/09 0:00
L’hipòdrom de Son Pardo celebra la diada de les Balears oferient una espectacular reunió amb vuit corregudes de gran qualitat, entre les quals destaca la disputa de la 25a edició del Gran Premi Govern de les Illes Balears, dotat amb 9.000 euros. Els millors productes nacionals del moment rivalitzaran en la cinquena correguda de l’horabaixa, el 25è GP Illes Balears, amb la intenció de succeir Llamp de Taura en el palmarès de la prova. Malone i Lebrook són els dos principals aspirants a la victòria, encara que s’hauran d’enfrontar amb altres rivals de categoria com Moll de Llevant i Mylady.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.