Mallorquing
06/10/08 0:00
Si a l’anterior partit contra el Racing de Santander ens referíem al club encara presidit per Grande com "l’equip encara anomenat Mallorca", sembla que ben aviat el podrem començar a anomenar Mallorquing. I no només perquè ahir els de Gregorio Manzano semblaven l’Sporting, o fins i tot un sparring per escalfar el coer de la Lliga, sinó perquè cada vegada sembla més a prop de passar a mans angleses. Si ens ho miram fredament, no passa res... El futbol és un esport que ve d’Anglaterra i sembla que va cap a Anglaterra.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.