El Sevilla torna a la càrrega per Navarro
El Mallorca rebutjà una oferta que hauria deixat al club al voltant de 4 milions dos-cents mil euros
Palma03/06/08 0:00
Les negociacions entre el Reial Mallorca i el Sevilla acabaren ahir sense cap pacte pel traspàs del lateral internacional Fernando Navarro. El club andalús, representat ahir a Palma pel seu director esportiu Ramón Rodríguez Monchi, va fer una oferta que hauria deixat a la caixa vermella una quantitat propera als 4 milions dos-cents mil euros i que va ser rebutjada pels dirigents del Reial Mallorca.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
que sen vagin d´aqui aquests sevillistes.Nomes venen a furgar barateros.En Navarro val mes i que paguin.No el donaria a qualsevol preu.I que es quedi al Mallorca.N hi ha res pitjor que la soberbia.