El mallorquí Nadal de Uhler aspira a la presidència de l'Espanyola
Fou director general d'Esports i ara és el comodor del Club de Mar
Palma17/04/08 0:00
El comodor del Club de Mar de Mallorca, Manuel Nadal de Uhler, confirmà ahir que presentarà la seva candidatura a la presidència de la Reial Federació Espanyola de Vela (RFEV). Nadal, que fou director general d'Esports del Govern de les Illes Balears i responsable durant deu anys de l'escola de vela de Calanova, admeté que serà candidat després de rebre «nombrosos suports» de tot Espanya, i descartà qualsevol enfrontament personal amb el president actual, Gerardo Pombo.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.