Un triomf del tot imprescindible
El Mallorca, obligat a guanyar el Deportivo, amb les cites de València, Reial Madrid i Sevilla en l'horitzó
El mallorquinista Varela i el deportivista Filipe Luis tornaran a ser protagonistes d'un interessant duel per la banda.
El Reial Mallorca rep avui (20.00 hores) la visita del Deportivo de La Corunya a l'Ono Estadi amb l'obligació de sumar tres punts que li permetin afrontar amb tranquil·litat la recta final del campionat. Balears i gallecs són rivals directes en la lluita per la permanència i afronten la cita empatats a 34 punts, després que el conjunt que entrena Miguel Àngel Lotina hagi estat mitja Lliga instal·lat en el pou de la classificació. El Mallorca no es pot permetre el luxe de deixar escapar cap punt de l'Ono Estadi aquest cap de setmana, ja que novament distancia en només dos punts el Recreativo de Huelva, a qui golejà per 7-1 fa dues jornades i que actualment marca la frontera amb la zona de descens. Una ensopegada avui dibuixaria un futur molt gris per al conjunt de Manzano, que en les tres pròximes jornades haurà de desplaçar-se a Mestalla per veure's les cares amb un València, que ha reviscolat després d'eliminar el Barça en semifinals de la Copa del Rei, i rebre de manera consecutiva les visites del Reial Madrid i del València.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.