Webó: «L'eufòria de l'afició és normal»
El davanter camerunès creu que s'ha de pensar en la Lliga i no caure en el triomfalisme
Palma10/08/07 0:00
El davanter camerunès Pierre Webó comparegué ahir davant els mitjans a les instal·lacions de Son Bibiloni. El nou golejador mallorquinista sap que encara s'ha de treballar molt per afrontar amb garanties l'inici del Campionat de Lliga, el proper dia 26 a l'ONO Estadi contra el Llevant. «L'eufòria de l'afició després del partit amb el Bayern és normal, però s'ha d'anar pas a pas. No serveix de res guanyar tots aquests partits de pretemporada si el dia 26 perdem contra el Llevant», explicà Webó.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.