Jordi López: «No sé per què no em convocaven»

El migcampista tornà a entrar en la llista de Gregorio Manzano per al partit de Balaídos

TW
0

P.B. Palma.
El migcampista Jordi López no amagà la seva sorpresa per haver entrat en la llista de 19 elaborada per Manzano amb vista al partit contra el Celta de Vigo després de tres setmanes lluny de les convocatòries. «Des que em vaig lesionar vaig estar tres setmanes sense anar convocat, sense entendre'n bé el motiu, i per això ara estic una mica sorprès. Els motius de la meva absència de les convocatòries caldria preguntar-los al míster, però la veritat és que ara l'equip funciona i s'ha d'entendre que aposti per altres futbolistes», comentà el català.

Jordi López assegura que no està «decebut» per haver deixat de ser titular i afirmà que «des que vaig recuperar-me de la lesió m'he entrenat al cent per cent per tornar a la convocatòria per mèrits propis. Ara el que tenc són unes ganes enormes de jugar».

En referència al partit d'avui contra el Celta, reconegué que «el principal objectiu és sumar els tres punts i aconseguir la permanència tan aviat com sigui possible». El futbolista no es volgué fer il·lusions sobre la possibilitat de jugar més minuts un cop assolida la salvació i es limità a dir que «hem d'anar partit a partit i ja veurem què passa».