Fase d'ascens L'Olis Sóller comença de la millor manera
El conjunt mallorquí va superar el Viladecans en un partit molt seriós de les jugadores de Méndez
Palma12/04/07 0:00
VILADECANS 72
O. SÓLLER 83
L'Olis Sóller debutà amb triomf en el Nou Palau d'Esports, de la Seu d'Urgell, i derrotà el Vialdecans Estrusal per 83-72. En el primer quart dominaren les catalanes (24-30). HI Reaccionà el cinc de Jorge Méndez i igualà el partit abans d'arribar al descans (43-34). Un parcial de 23-6 en els deu primers minuts de la segona part sentencià en favor de les mallorquines (66-49). En el darrer quart obligà un parcial de 0-10 a demanar temps mort a l'Olis. I el quintet de la Vall aconseguí sumar els dos primers punts que tant li poden servir per continuar vives amb l'objectiu de l'ascens.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.