Un Nadal marcat per la incertesa
El Mallorca comença les seves vacances nadalenques immers en una seriosa crisi de joc i de resultats, i generant molts de dubtes
M.LL./J.M.Palma.
Les vacances de Nadal han estat el millor regal d'aquestes Festes per al Reial Mallorca. L'aturada en el Campionat de Lliga pot servir per aturar la caiguda lliure iniciada pel conjunt vermellenc arran del seu partit davant el FC Barcelona. Des de llavors fins ara, els homes de Gregorio Manzano han encaixat setze gols, i llevat de moments puntuals en fases dels partits davant el Nàstic o el Celta, el joc desenvolupat pels illencs ha començat a aixecar molts de dubtes. Aquest Mallorca s'assembla cada vegada més al de fa dotze mesos. Llavors el dirigia Héctor Cúper, i quan l'equip sortia al camp tothom ja s'ensumava el que passaria: bons minuts inicials, una errada puntual defensiva, enfonsament anímic general, i golejada sense cap possibilitat de reacció. Aquest guió es va calcar dimarts passat a l'Estadi de Mestalla, on Gregorio Manzano va alinear un onze ultradefensiu amb tres pivots i cap davanter centre. Allà, els de Quique Sánchez Flores varen passar per damunt del Reial Mallorca jugant a mig gas i gairebé sense haver de despentinar-se.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.