Instal·lats a la zona còmoda
Amb un terç del Campionat transcorregut, el Mallorca es troba en disposició de lluitar per Europa
El Mallorca de Gregorio Manzano pot aspirar a fer un bon Campionat de Lliga.Fotos: MONSERRAT
Ha transcorregut el primer terç de la Lliga i el mallorquinisme, a la fi, respira tranquil. L'equip de Gregorio Manzano ha completat un dels millors inicis dels darrers anys, i arriba al mes de desembre molt més a prop de la zona UEFA (cinc punts de distància) que del descens (nou punts). Una trajectòria molt regular ha permès al conjunt vermellenc instal·lar-se als llocs més còmodes, a punt per pegar l'ansiat bot de qualitat que, de moment, es resisteix a arribar. Davant el Celta, el Mallorca va perdre una bona ocasió d'encadenar dues victòries consecutives, fet que li hauria servit per acostar-se molt als sis primers classificats. Cinc empats, quatre triomfs i quatre derrotes més demostren la regularitat oferida per un equip que, en un parell de setmanes, s'ha llevat de damunt les etiquetes d'equip menys golejat i menys golejador. Totes les victòries han arribat davant conjunts que avui es troben per davant del Mallorca en la classificació. I totes les derrotes han estat sofertes contra els capdavanters de Primera: Getafe, FC Barcelona, Vila-real, i Saragossa.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.