Primera prova per a Mané i Flores
Els nous entrenadors debutaran demà al Bernabéu i al Madrigal
Madrid02/12/06 0:00
La tretzena jornada de Lliga servirà de primer examen als nous tècnics incorporats a Primera Divisió, José Manuel Esnal «Mané» i Paco Flores, que seuran a les banquetes del Bernabéu i del Madrigal, per dirigir per primer cop l'Athletic i el Nàstic, respectivament. El debut d'ambdós entrenadors es produirà diumenge horabaixa, després dels tres partits avançats a dissabte, Llevant-Barcelona, Recreativo-València i Betis-Atlètic de Madrid. El líder visitarà el Llevant abans d'encarar el decisiu partit de la Lliga de Campions el pròxim dimarts contra el Werder Bremen i ho farà amb la baixa de Rafa Márquez.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.