Nunes és la gran preocupació
El central portuguès no està recuperat del tot d'una cobrecàrrega en un abductor i és dubte per diumenge
El central José Carlos de Aráujo Nunes és en aquests moments la principal preocupació del tècnic Gregorio Manzano amb vista al partit del pròxim diumenge (19.00 hores) davant el Futbol Club Barcelona a l'Ono Estadi. El futbolista portuguès no es troba totalment recuperat d'una sobrecàrrega en l'abductor de la cama dreta i és dubte per poder participar en el duel davant el vigent campió de Lliga i d'Europa. Nunes rep un tractament entre cotons per part del cos tècnic i ahir el defensa s'entrenà al marge dels seus companys, executant una sèrie d'exercicis centrats en la zona afectada i dirigits a la seva recuperació. Així, no participà en el partidet d'entrenament que havia programat Gregorio Manzano, en el qual sí hi participaren els centrals del filial Martí Crespí, Castillo i Collin.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- Primer comiat a Manel Domènech
- Mostres de dol per la mort de Manel Domènech: «Bon viatge per als guerrers que al seu poble són fidels!» «Gràcies Manel!»
- Un altre ciclista mort a les carreteres de Mallorca: un bus de TIB atropella un grup de ciclistes a Pollença
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.