Cerezo critica les declaracions de Capello
El president de l'Atlètic de Madrid considera que les paraules de l'entrenador són «infundades»
Madrid03/10/06 0:00
Enrique Cerezo, president de l'Atlètic de Madrid, va afirmar ahir que les declaracions de Fabio Capello, entrenador del Reial Madrid, en les quals acusava de trampós Fernando Torres, són «infundades i desafortunades» i va valorar que el club blanc no va empatar el derbi per «pura casualitat», va advertir. «L'entrenador del Reial Madrid ha fet unes declaracions totalment infundades i desafortunades, perquè estam entre professionals, és un tema de futbol, d'una falta que succeeix contínuament en cada partit. No hi ha cap encontre en el qual no hi hagi colzades, empentes i potades», va advertir.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.