El Mallorca va sumar dissabte el seu tercer partit consecutiu de pretemporada sense poder guanyar. Davant del Llorca, els homes de Manzano només pogueren empatar en el temps de descompte, i gràcies a un penal dubtós comès sobre Pisculichi que ell mateix es va encarregar de transformar.
El joc del Mallorca va tornar a evidenciar falta de profunditat, encara que en algunes fases del partit l'equip va aconseguir arribar amb perill a la porteria rival. Dissabte es va fer encara més evident la necessitat del conjunt vermellenc d'un home capaç de crear joc en el mig del camp i portar el pes de l'atac de l'equip.
Tot i això el conjunt vermellenc va fer una bona primera meitat, controlant el joc i creant oportunitats de gol. La presència de Varela per la banda dreta i de Jordi López per davant de Pereyra, sumat als espais que creava la mobilitat de Maxi López, donaren profunditat al joc vermellenc. A més, Arango va estar molt actiu en la seva feina d'enganx entre el mig del camp i l'atac. L'únic emperò de la primera meitat va ser l'escassa aportació de l'argertí Pisculichi per la banda esquerra, que només va entrar en joc de manera regular quan en la segona meitat ocupà la posició d'Arango.
La dificultat que va tenir l'equip en treure la pilota controlada en algunes fases de la segona part propiciaren molts dels moments de perill que patí la porteria vermellenca. Al Mallorca li va faltar un jugador que demanàs la pilota per sortir amb el joc controlat des del darrere i no regalar la pilota amb llançaments llargs cap a un Víctor que va poder tocar comptades pilotes amb els peus.
A poc a poc se li va escurçant el temps a la secretaria tècnica del Mallorca per trobar el jugador que ha de conduir el joc de l'equip, ja que queda menys d'un mes per tancar el mercat de fitxatges. Tot i això, aquest fet pot també jugar en favor del club presidit per Vicenç Grande, ja que alguns clubs podrien retallar les seves expectatives econòmiques per donar sortida, abans del començament de temporada, als jugadors amb els que no compten, com pareix que és el cas del matalasser Ariel Ibagaza, que amb l'arribada de Jurado té encara més difícil jugar en l'Atlètic la propera campanya.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.