El FC Barcelona inicia la seva gira per Estats Units i Mèxic

Els jugadors internacionals s'incorporaran en el transcurs del viatge

TW
0

El FC Barcelona iniciarà avui una gira de quinze dies pels Estats Units i Mèxic, en la qual jugaran quatre partits amistosos i s'incorporaran els jugadors internacionals blaugranes que encara continuen de vacances.

Els primers a reunir-se amb els seus companys d'equip seran Ronaldinho, Messi i Márquez, que s'integraran en el conjunt avui a Monterrey (Mèxic). El grup es completarà el pròxim 4 d'agost, amb les incorporacions dels darrers fitxatges blaugranes, el francès Lilian Thuram i l'italià Gianluca Zambrotta, que al costat de Deco gaudeixen de més dies de vacances pels seus resultats en el Mundial d'Alemanya, on van disputar la final i la semifinal.

L'equip jugarà el seu segon partit amistós de pretemporada dijous, dia 3, davant del conjunt mexicà de Monterrey-Tigres; després volarà a Los Angeles, on disputarà un altre matx diumenge dia 6 davant del Guadalajara. La tercera parada del viatge serà a Houston, on els blaugranes jugaran davant del Club Amèrica. Finalment, la gira acabarà a Nova York, on el FC Barcelona s'enfrontarà als New York Red Bulls. L'entrenador holandès del Barça, Frank Rijkaard, podrà disposar a partir del 4 d'agost de la seva plantilla al complet, en la qual també hi haurà els jugadors del planter que ja van viatjar a la concentració d'Aarhus (Dinamarca), Olmo, Verdú, Gómez, Sastre, Dani Fragoso, Marc Crosas, Giovaani dos Santos i el davanter mallorquí Sito Riera.