El Betis s'interessa per Arango

El club andalús pensa en el veneçolà per completar la seva davantera i està disposat a fer un esforç

TW
0


El serial de Juan Arango podria tenir un nou capítol durant els pròxims dies. Després de l'interès mostrat fins ara pel Deportivo, el Sevilla i l'Osasuna per contractar Juan Arango, està a punt d'entrar en escena un nou pretendent: el Reial Betis, que aquesta temporada entrenarà Javier Irureta.

El conjunt andalús, que ha canviat de tècnic i de president, vol renovar també la seva plantilla, i cerca un referent atacant per a la banda esquerra. Els bètics havien pensat en un exmallorquinista, el brasiler Nené, però el Celta se'ls ha avançat i ara els verd-i-blancs necessiten cobrir aquesta demarcació.

José León, màxim dirigent del Reial Betis arran de la sortida de Manuel Ruiz de Lopera, admeté ahir que la seva secretria tècnica considera «diverses opcions», una de les quals és Ludovic Delporte. El jugador francès de l'Osasuna ha estat fins ara la prioritat per al Betis, però les dificultats que els andalusos troben en les negociacions iniciades han provocat que miren cap a un altre lloc. I l'elegit podria ser Juan Arango.

Doblers
Si bé és cert que la situació econòmica en la qual es troba el Reial Betis no és per amollar coets, la directiva verd-i-blanca està disposada a realitzar un esforç, tot i que abans miraran d'exhaurir altres opcions més econòmiques. Això podria suposar que la sortida del veneçolà es produís poc abans de començar el Campionat de Lliga, la qual cosa suposaria un revés seriós per a Gregorio Manzano. S'ha de recordar que la clàusula de rescissió d'Arango és de nou milions d'euros, però si cap club arriba amb més de sis milions el més probable és que no es rebutgi l'oferta. Tot i que ja es va fer en el cas de Leonardo Pisculichi.