Emerson ja vesteix la samarreta del Madrid

El migcampista brasiler va ser presentat pel president blanc, Ramón Calderon, com «un valor segur»

TW
0

El Reial Madrid va presentar ahir a la tarda el seu darrer fitxatge, l'internacional brasiler Ferreira Emerson, després que al matí superés sense problemes la revisió mèdica.

Amb la contractació del migcampista procedent de la Juventus de Torí, Ramón Calderón ha complit amb una de les peticions de Flabio Capello, qui havia insistit en el fitxatge del jugador brasiler.

El jugador es va manifestar feliç pel seu fitxatge pel Madrid, en un procés que segons reconegué el jugador «ja es va iniciar uns anys enrera» i que ahir es va aconseguir. «Esper poder aconseguir grans triomfs», digué el jugador que alabà la grandesa del club blanc.

Emerson va afirmar que coneix les seves responsabilitats i que donarà el màxim pel seu nou equip. «Conec les meves responsabilitats i condicions i les posarè al servei de l'equip, amb què ara només pens a jugar i agrair a tothom el seu suport», expressà el migcampista brasiler.

Per la seva banda el president del Reial Madrid, Ramón Calderón, va reconèixer que el club havia fet tot el possible per aconseguir la incorporació d'Emerson.

«Emerson és un valor segur. És un jugador dels que fan equip. Generós en l'esforç, i que sacrifica sempre el lluiment personal en benefici del conjunt. Es tracta d'un d'aquests jugadors als que tots els companys aprecien de forma especial perquè sempre troben en ells el suport necessari i el desfogament que els permet superar la posició del rival», explicà el president del Reial Madrid durant la presentació del nou jugador.

Abans de la presentació, que va ser a les 19.00 hores, Emerson ja havia passat per les mans del Doctor del Corral qui va corroborar el bon estat físic i de salut del migcampista. El cap dels serveis mèdics del Madrid senyalà que el jugador està «en perfectes condicions» físiques, i confirmà que Emerson «té els genolls estables i forts», tot i haver patit dues operacions.

«Emerson és un jugador que ha tengut algunes incidències en els seus genolls, però està en perfectes condicions», digué Alfonso del Corral.