Competició imposa una multa a l'Atlètic de Madrid de 3.000 euros

També advertí que clausuraria el Calderón en cas de reincidència

TW
0

El Comitè de Competició de la Reial Federació Espanyola de Futbol, reunit ahir horabaixa, ha imposat una multa de 3.000 euros a l'Atlètic de Madrid pels incidents que es varen viure dijous a la nit davant el Sevilla en el Vicente Calderón.

A més, Competició va advertir el conjunt madrileny que clausuraria les seves instal·lacions en cas de reincidència, en aplicació de l'article 118, en relació amb el 109, dels estatuts federatius.

D'altra banda, el Comitè estimà el recurs presentat per l'Atlètic per la primera cartolina groga al migcampista búlgar Martin Petrov i la deixà sense efecte disciplinari, mentre que no prosperà el recurs presentat per l'amonestació a Peter Luccin, que fou expulsat i es perdrà el partit de diumenge davant el Cadis, a l'igual que Perea, que també va veure la doble cartolina groga dijous davant el Sevilla.

En relació als incidents, Competició ratifica una amonestació a Simón Marina (Atlètic) i a Antonio Àlvarez, segon entrenador del Sevilla, per desconsideració a l'àrbitre, mentre que amonesta Pepe Murcia, entrenador de l'Atlètic, per haver formulat observacions al col·legiat, i Marcos Àlvarez, preparador físic dels sevillistes, per desatendre les instruccions d'Ayza Gámez.

Així mateix, s'ha de destacar que també figura una amonestació, per haver desatès les instruccions de l'àrbitre, al president del Sevilla, José María del Nido, que abandonà la llotja per baixar fins a la banqueta del seu equip durant la represa del matx.

El Comitè decidí també, com estava previst, sancionar amb un partit de suspensió el mallorquinista Ballesteros.