Héctor Cúper mira el futur amb optimisme
El tècnic lamenta la manca de reforços, però adverteix que no es conformarà amb assolir la permanència
L'entrenador del Mallorca, Héctor Cúper, durant la sessió preparatòria d'ahir | Foto: MIQUEL ANGEL CAÑELLAS
Palma16/07/05 0:00
Héctor Raúl Cúper mira el futur amb optimisme. El tècnic vermellenc, tot i ser conscient que el més important és mantenir la categoria «sense sofrir», va recordar ahir que el seu equip no renunciarà a res, i que intenteran assolir fites majors que la de la permanència.
També a Illes Balears
- Idoia Ribas descobreix ara que a Vox «prevalen els interessos 'nacionals' per sobre dels dels ciutadans de les Balears»
- Ossifar torna a l'escenari en un únic concert a Inca
- Louis Vuitton 'okupa' el Castell de Bellver, hi instal·la aire condicionat i prohibeix que s'hi facin fotos
- El Tribunal Constitucional espanyol s'alinea amb Vox i supedita els drets dels catalanoparlants a la voluntat dels polítics
- El Teatre del Mar, ple a vessar per a la representació d’‘Els mots que m’han abocat al poble'
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.