El Govern balear aposta pel bàsquet
La Fundació Illesport presenta les ajudes econòmiques als equips d'alt nivell per a la temporada 2005-06
Palma14/07/05 0:00
El director general d'Esports, Josep Lluís Ballester, junt amb el gerent de la Fundació Illesport, Gonzalo Bernal, presentaren ahir al Consolat de Mar el càlcul econòmic de les ajudes als equips esportius d'alt nivell per a la temporada 2005-2006.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.