Cúper: «Hem aconseguit un miracle futbolístic»
El tècnic argentí es va emocionar en la roda de premsa
Héctor Cúper va emocionar-se en el moment de comparèixer davant els mitjans de comunicació. El tècnic argentí va qualificar la nit com a «extraordinària» i va xerrar de «miracle futbolístic». Cúper, que va ser rebut i acomiadat amb aplaudiments per part dels periodistes que eren a la sala de premsa de Son Moix, no va ocultar la seva il·lusió després d'haver aconseguit el que semblava impossible. No debades, després de perdre contra el Saragossa (0-2) el passat 10 d'abril, l'argentí va apel·lar a la professionalitat dels futbolistes per «almenys acabar la temporada amb dignitat». En aquell moment Cúper va admetre que només «un miracle» podia salvar l'equip del descens, i aquest miracle s'ha produït. «Ha estat una nit extraordinària, molt especial, en la qual em vénen al cap moltes imatges de moments molt difícils que hem viscut aquesta temporada».
També a Illes Balears
- Idoia Ribas descobreix ara que a Vox «prevalen els interessos 'nacionals' per sobre dels dels ciutadans de les Balears»
- Ossifar torna a l'escenari en un únic concert a Inca
- El Tribunal Constitucional espanyol s'alinea amb Vox i supedita els drets dels catalanoparlants a la voluntat dels polítics
- Louis Vuitton 'okupa' el Castell de Bellver, hi instal·la aire condicionat i prohibeix que s'hi facin fotos
- Convoquen una concentració d’urgència a la plaça de Cort de Palma amb el lema ‘Aturem el genocidi a Palestina’
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.