El Reial Mallorca no estarà tot sol a Pamplona. L'esforç realitzat en les darreres hores per la Federació de Penyes i per la Fundació ha donat fruit i ahir mateix s'aconseguí l'avió amb el qual 106 aficionats vermellencs podran viatjar demà a la capital navarresa.
El xàrter sortirà de Son Sant Joan a les deu del matí i tornarà a les deu i mitjà del vespre. El preu final, de 150 euros, inclou els bitllets d'avió, els trasllats de l'aeroport a l'estadi i l'entrada per al partit, que comença a les sis de l'horabaixa.
Entre els qui agafaran aquest vol hi figuren el màxim accionista del club, Vicenç Grande, i la batlessa de Palma i sòcia del Mallorca, Catalina Cirer. Així mateix, el president de la Federació de Penyes, Matias Rebassa, i el director de la Fundació Reial Mallorca, Pau Nadal, es desplaçaran mitjançant aquest vol amb la intenció de donar el màxim suport al conjunt d'Héctor Cúper.
La resposta de l'afició ha estat immillorable, i ahir a darrera hora gairebé s'havien exhaurit els bitllets. Això ha animat els organitzadors a pensar ja en el desplaçament següent, que serà a la Corunya. Les gestions per aconseguir més d'un avió començaran dilluns, tot i que no es tancarà res, com és lògic, abans d'haver jugat amb l'Athletic de Bilbao, a fi de conèixer primer la situació classificatòria de l'equip.
Per la seva banda, el Llevant continua omplint autobusos per anar diumenge a Albacete, on els granotes es juguen tres punts igual de vitals. Ja són més de deu els autocars que aniran plens de seguidors valencians, per ajudar el seu equip a posar fi a una ratxa de sis partits en els quals només han sumat un sol punt.
Matias Rebassa manifestà ahir la seva satisfacció per la bona acollida que ha tingut aquest vol, el primer que s'organitza en els darrers vuit anys en aquestes circumstàncies. Els seguidors vermellencs han mostrat la seva maduresa, ja que després d'haver viatjat amb motiu de dues finals de Copa i una altra de la Recopa, han sabut adaptar-se a les noves circumstàncies i no deixaran l'equip tot sol davant d'un compromís tan important com aquest. No debades, convé recordar que si el Mallorca suma els tres punts en tindrà just un menys que el Llevant, amb tota la pressió afegida que pot suposar per als valencians.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.