La FIDE menysprea l'Olimpíada de Calvià
Critica la seva organització i retira la confiança a l'Estat espanyol per ser seu de nous torneigs
Palma01/03/05 0:00
La Federació Internacional d'Escacs (FIDE) es mostrà descontenta amb l'Olimpíada celebrada a Calvià entre els dies 15 i 30 d'octubre i mitjançant un comunicat emès ahir pel seu Comitè Executiu, expressa la seva retirada de confiança a l'Estat espanyol per a l'organització de torneigs oficials «mentres continuï en el seu càrrec l'actual president de la Feredació Espanyola d'Escacs (FEDA), Javier Ochoa Echagüen.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- L’OCB nomena Gabriel Ensenyat Comissionat de l’entitat per a la commemoració del vuitè centenari de la Conquesta de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.