Sacchi: «No som cap rei mag»
El tècnic italià fou presentat com a nou director de futbol del Madrid
Madrid24/12/04 0:00
Arrigo Sacchi, nou director de futbol del Reial Madrid, va declarar ahir en la seva presentació que confia plenament en l'equip, va assegurar que hi ha molta feina per davant però va matisar que no es considera «un Rei Mag». Sacchi va deixar clar que primer vol avaluar els problemes de l'equip abans de prendre decisions, i davant de més de cent periodistes, i amb Emilio Butragueño, director general, d'amfitrió, va donar les gràcies al Reial Madrid per haver confiat en ell.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.