Marcos: «400 partits són el premi a la feina feta»
El jugador es mostrava molt satisfet per haver assolit a Saragossa aquesta xifra a la màxima categoria
Marcos, amb 400 partits a Primera, i Nadal amb 460, són els més veterans del Mallorca
Palma23/11/04 0:00
La victòria del Mallorca davant del Saragossa a La Romareda va tenir un sabor especial per a Marcos Martín de la Fuente (Palma, 17/09/1968). El migcampista mallorquí substituí Jesús Perera en el minut 74 de partit i va entrar a complir així el seu partit número 400, repartits en 14 temporades a Primera Divisió.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
- L’OCB nomena Gabriel Ensenyat Comissionat de l’entitat per a la commemoració del vuitè centenari de la Conquesta de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.