Schuster vol incrementar més l'avantatge
El tècnic confia a sumar el tercer triomf consecutiu com a locals
València.02/10/04 0:00
Bernd Schuster, entrenador del Llevant, subratllà ahir la importància d'encadenar la tercera victòria consecutiva al Ciutat de València, que representaria mantenir l'avantatge a la classificació amb el Mallorca, si bé destacà que el conjunt illenc encara no ha perdut a fora. «Som forts al nostre camp, on hem guanyat els dos partits i volem fer-ho bé perquè ells no s'aixequin, però tot depèn de nosaltres. Crec que a casa és on necessitam els punts. El Mallorca va darrere nosaltres i esperam mantenir aquesta situació», va explicar.
En la seva línia habitual, fora manies, Bernd Schuster manifestà ahir que «la pròxima vegada serà millor insultar l'àrbitre, perquè val la pena. Si et posen un partit i li has dit de tot, doncs bé, s'ho paga. Però així no quedes a pler perquè no l'has insultat ni li has dit res que estiguis acortumat a dir-li, però et castiguen igual, de manera que és millor insultar», conclogué. Schuster mostrà la seva decepció pel fet que a César Ferrando li hagin aixecat la sanció de dos partits i a ell no.També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.