El Sevilla confia rematar un Nacional ferit de mort
Sevilla30/09/04 0:00
El Sevilla encara avui (21:00 hores) la tornada de la primera eliminatòria de Copa de la UEFA davant del Nacional de Madeira, en un partit que hauria de ser de mer tràmit, després del 2-0 obtingut pels blanc i vermells a l'anada.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.