Peña és divuitè i Baldini guanya la marató
L'actuació dels atletes espanyols en la prova fou discreta i en cap moment optaren a les medalles
Atenes30/08/04 0:00
L'italià Stefano Baldini assolí ahir entre els marbres vells de l'estadi Panathinaiko la glòria olímpica pel mateix camí que el pastor grec Spiridon Louis recorregué l'any 1896 per guanyar la primera marató olímpica.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.