Etoo vol posar punt i final al seu serial

El davanter camerunès, indignat, ha viatjat a Mallorca per tractar en persona la seva situació

TW
0


La crispació ja s'ha apoderat de Samuel Etoo, qui després d'un mes i mig ha vist com el seu futur continua lligat al Reial Mallorca tot i ser un objecte desitjat per clubs de la talla de l'Atlètic de Madrid, el València, el Barça, el Chelsea o el Liverpool anglès. L'internacional africà té fam de títols i ansia fitxar per un «gran», però després de poc més d'un mes d'haver finalitzat la Lliga la seva situació pareix ara més embullada que mai.

El futur de Samuel Etoo es manté així a l'aire i des del Reial Mallorca, per prevenció, continuen negociant amb el Boca Juniors el traspàs del seu davanter, Carlos Tévez. El club fou informat fa poc més d'un mes de la possibilitat d'adquirir el 50 per cent de la fitxa d'aquest jugador, el perfil del qual s'adequa al del futbolista encarregat de liderar l'ofensiva vermellenca.

Precisament per això, Etoo, a qui encara li resta contracte amb els vermellencs per tres temporades més, mantingué dimarts vespre una llarga conversa telefònica amb Mateu Alemany en la qual insistí en la seva voluntat d'abandonar l'Illa i ahir mateix viatjà a Palma per tractar de solucionar personalment el seu serial.

Tot i el gran nombre de «al·lotes» que li han sortit al camerunès els darrers mesos, la seva delicada situació contractual -el 50 per cent dels seus drets pertanyen al Reial Madrid- ha impedit que finalment s'arribàs a un acord amb cap club.

«Etoo ja ha manifestat públicament que el seu cicle al Mallorca s'ha acabat, però la realitat és que encara té contracte amb nosaltres i si no arriba una bona oferta es quedarà aquí», manifestava ahir Alemany, mentre que Floro confessava que «la situació és complicada i només puc mantenir-me a l'espera. És un futbolista jove carregat d'ambició i està clar que si es queda millor».

Des del Reial Madrid, Lorenzo Sanz i Florentino Pérez han convertit el fitxatge de Samuel Etoo en la seva arma electoral. Així, el primer assegurava fa just dos dies que havia arribat a un acord amb el futbolista perquè tornàs «al Madrid, la seva casa», i «posar punt i final a tantes cessions». El candidat a asseure's al tron merenga, emperò, pareix que no té present que el conjunt blanc ja té a les seves files tres jugadors extracomunitaris: Ronaldo, Roberto Carlos i l'acabat de contractar Walter Samuel.

Florentino Pérez, per la seva part, afirma que si guanya els comicis adquirirà el cent per cent dels drets d'Etoo i, segons diverses fonts, el cedirà una temporada a l'Atlètic de Madrid. No obstant això, el camerunès ha reiterat en diverses ocasions que no vol ser moneda de canvi i jugar més campanyes cedit, mentre que des del club del Manzanares confessaven fa just uns dies que s'havien cansat d'esperar.

El mateix Pep Bonet es desplaçà fins a l'Argentina per entrevistar-se amb el president del Boca, Mauricio Macri, però les altes pretensions econòmiques d'aquest -uns dotze milions d'euros pel 50 per cent- frenaren unes negociacions que ara s'han tornat a reobrir.