Espanya diu adéu a l'Olimpíada
Els homes d'Hervás no pogueren amb la solidesa holandesa
Madrid31/05/04 0:00
La selecció espanyola de voleibol diu adéu a les esperances d'estar en els Jocs d'Atenes després de perdre davant Holanda (0-3) en la darrera jornada del torneig preolímpic, que s'ha disputat el cap de setmana passat a Madrid. En el partit, el conjunt espanyol no va tenir opcions davant un rival clarament superior i que mostrà la seva qualitat aconseguint la classificació per estar a Grècia.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
- L’OCB nomena Gabriel Ensenyat Comissionat de l’entitat per a la commemoració del vuitè centenari de la Conquesta de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.