El Madrid no perdona al Bernabéu
Enfonsa el 'submarí groc' i amenaça el lideratge del València
Madrid25/01/04 0:00
El Reial Madrid aconseguí una nova victòria a casa davant el Vila-real per 2-1 i Carlos Queiroz tornà a penjar-se una medalla més com a entrenador del conjunt blanc, demostrà novament que té olfacte per descobrir talents -ahir el debutant fou Àlvaro Majía- i veié com el seu equip també funciona sense Zidane, amb simetria en el camp, davant un rival que es mostrà més dèbil del que s'hauria pogut esperar.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.