El Mallorca es torna a deixar empatar (1-1)
Les substitucions fetes per Aragonés desestabilitzaren l'equip, quan anava per davant en el marcador
Gonzalo Colsa va ser un dels protagonistes destacats de l'enfrontament. | T. M.
Palma19/01/04 0:00
1 Leo Franco (1), Olaizola (1), Niño (1), Lussenhoff (1), Poli (1), Finidi (1), Colsa (2), Nagore (1), Toni González (1), Bruggink (1) i Correa (1).
Jesús Perera (1) entrà en el lloc de Toni González en el minut 54, Edu Moya (1) substituí Olaizola en el minut 60 i Nadal (-) entrà en substitució de Bruggink en el minut 72.
Ricardo (2), Moratón (1), Pablo Casar (1), Juanma (1), Ayoze (1), Matabuena (1), Anderson (1), Morán (1), Benayoun (1), Regueiro (1) i Guerrero (2).
Jonathan (1) entrà en el lloc d'Anderson en el minut 50, Afek (-) substituí Benayoun en el minut 68 i Raul (-) suplí Moratón en el minut 72.
Lizondo Cortés (Col·legi territorial valencià). Tingué una mala actuació. Massa rigorós amb les targetes en la primera meitat i massa poc en la segona. Amonestà amb la cartolina groga Poli en el minut 17, Lussenhoff en el minut 17, Anderson en el minut 24, Javi Guerrero en el 26, Nagore en el minut 40, Pablo Casar en el minut 43, Juanma en el minut 63 i Regueiro en el 87.
minut 47, falta treta des de la banda dreta per Txomin Nagore, que penja la pilota a l'àrea, on Colsa fa una rematada esplèndida de cap i marca.
minut 74, en una bona combinació de la davantera càntabra, Regueiro rep la pilota devora el punt de penal i des d'allà s'inventa un xut espectacular que entra a la porteria mallorquinista per l'escaire dret.
pobríssima entrada a l'estadi de Son Moix, on s'aplegaren poc més de 10.000 espectadors. Horabaixa molt fred i terreny de joc en bones condicions.
També a Illes Balears
- Antoni Llabrés (OCB): «O reaccionam o desapareixem com a poble: dissabte hem de sortir massivament al carrer»
- La 43a Fira del Llibre se celebrarà a la plaça d’Espanya de Palma
- MÉS presenta una PNL per a exigir que RTVE rectifiqui i que el nou canal en català s'emeti també a les Balears
- Joves actors de l'Institut Guillem Sagrera teatralitzen poemes del llibre ‘Reivindicació de Jane’ al carrer Blanquerna de Palma
- A judici quatre acusats de vendre oli de Jaén com si fos de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.