Isidro Nozal, de gregari a màxim favorit per lluir el mallot daurat
Torna la Vuelta, amb el cantàbric consolidat en el mallot d'or
17/09/03 0:00
EFESabadell.
Isidro Nozal, el líder de la Vuelta des de l'etapa amb final a Burgos, s'ha convertit ja en la gran revelació de la cursa espanyola i en el favorit número u per al triomf final a Madrid, segons diuen els seus rivals i la majoria dels directors, que afronten la segona part de la competició expectants del rendiment del jove ciclista de Cantàbria.
També a Illes Balears
- Idoia Ribas descobreix ara que a Vox «prevalen els interessos 'nacionals' per sobre dels dels ciutadans de les Balears»
- Aquest divendres, Cassolada per Gaza
- Ossifar torna a l'escenari en un únic concert a Inca
- El Tribunal Constitucional espanyol s'alinea amb Vox i supedita els drets dels catalanoparlants a la voluntat dels polítics
- Louis Vuitton 'okupa' el Castell de Bellver, hi instal·la aire condicionat i prohibeix que s'hi facin fotos
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.