Alonso entusiasma amb la setena posició
David Coulthard es va imposar en una correguda totalment condicionada per la pluja i els accidents
Melbourne10/03/03 0:00
Fernando Alonso (Renault) ha entusiasmat durant les seves primeres voltes al Gran Premi d'Austràlia, primera prova del Mundial de Fórmula 1, en ascendir del desè lloc al segon en set passos per la línia de meta en una cursa guanyada pel britànic David Coulthard (McLaren).
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.