Vicente serà titular 441 dies després
El jugador català acompanyarà Niño al centre de la defensa, segons les proves de Gregorio Manzano
Palma21/02/03 0:00
Diumenge hauran passat 441 dies. Vicente Fernández complí amb el Reial Mallorca el seu somni de debutar en Primera Divisió, però el seu tendó rotulià evità que completàs la temporada quan s'havia guanyat la titularitat. Les baixes han propiciat que Vicente tengui l'oportunitat de tornar a ser titular contra l'Athletic de Bilbao i Gregorio Manzano va mostrar ahir en les seves proves que confia en ell per suplir Lussenhoff, sancionat.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.