Monteseirín: «Hem treballat en benefici de l'esport»
Manzano: «Hem acomplert un somni de tota la ciutat»
Madrid22/01/03 0:00
El batle de Sevilla, Alfredo Sánchez Monteseirín, es mostrà conciliador amb la decisió dels membres del Comitè Olímpic Espanyol (COE) i donà el seu suport i la seva col·laboració a la candidatura de Madrid 2012 en la nova etapa que comença, si bé no va dubtar a destacar que el fet que Madrid sigui la capital d'Espanya ha estat determinant en l'elecció.
El batle de Madrid, José María Àlvarez del Manzano, expressà la seva satisfacció després de conèixer que la capital espanyola és l'elegida pel Comitè Olímpic Espanyol (COE) com a candidata a l'organització dels Jocs Olímpics del 2012 i es mostrà convençut que la ciutat podrà competir amb les grans urbs del món, com Nova York, París o Londres, en la correguda internacional.També a Illes Balears
- [VÍDEO] Cañadas (Vox) reconeix que volen aconseguir que l’ensenyament sigui «tot en espanyol» excepte l’assignatura de català
- Què en pensau de l’acord PP-Vox per a l’aprovació dels pressuposts?
- Impactant vídeo d'un 'balconing'
- 15J: Més de seixanta entitats convoquen la manifestació contra la massificació: «Per una vida digna, aturem la turistificació!»
- Ha mort Jaume Santandreu, apòstol dels exclosos, lluitador per la Llibertat i escriptor
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.