Etoo demana perdó per la seva expulsió
El camerunès regalarà 30.000 euros en entrades del partit contra el Depor, que es disputarà el 27 d'abril
Palma02/01/03 0:00
Samuel Etoo no deixa de sorprendre, tant fora com dins del terreny de joc. El davanter compensa amb grans remeis les seves grans errades, com per exemple la puntada de peu a Thiago Motta en el partit contra el Barcelona. Etoo reconegué abans d'acabar l'any la seva equivocació i decidí donar 30.000 euros (5 milions de pessetes) als aficionats en concepte d'entrades per al matx contra el Deportivo de la segona volta.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.