Manzano: «El nostre joc no és agressiu»
El tècnic valora «molt positivament» aquest inici tot i «els contratemps que han influït en els resultats»
Palma24/12/02 0:00
Gregorio Manzano va agafar ahir capvespre l'avió per cel·lebrar el Nadal amb la seva família amb la satisfacció d'haver fet la feina ben feta. El tècnic andalús es va fer càrrec d'un equip ferit per una nefasta temporada passada en què se salvà al darrer alè i, amb una plantilla limitada i molt castigada per les lesions, ha permès a l'afició tornar a sommiar en assolir les millors fites.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.