Jovent i Joventut Mariana es veuen les cares a la segona jornada de Lliga
Basket Tara i CN Tàrrega són els respectius primers rivals dels conjunts mallorquins
Els aficionats mallorquins no hauran d'esperar gaire per viure el derbi mallorquí a la Lliga Femenina 2. El Jovent, amb un nou patrocinador, i el Joventut Mariana, recent ascendit a la categoria, es posaran a prova ja a la segona jornada de la temporada, el dia 12 d'octubre, al Germans Escala, feu del conjunt de sa Indioteria. Ambdós equips són conscients de la dosi de moral addicional que suposaria declarar-se vencedors en aquest duel, tal com reconegué el tècnic del conjunt solleric, Miquel Ballester. L'entrenador confessà que «per nosaltres seria important guanyar el Jovent, però hem de tenir en compte que és un gran equip i no ens ho posarà gens fàcil» i afegí que «ja ens hem enfrontat a ells, però en aquell moment eren un equip trencat i, per tant, molt diferent al que ens trobarem ara».
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.