Una inesperada derrota treu el Joventut de la lluita pel títol
El Tau protagonitzà l'altra sorpresa en perdre contra el Gijón, coer
Palma15/04/02 0:00
Barcelona i Unicaja varen sortejar aquest cap de setmana una nova pedra en el seu camí cap al títol de Lliga, en vèncer davant Caja San Fernando i Fuenlabrada, respecitvament, en una jornada en què les derrotes del Joventut i el Tau foren la principal sorpresa. Els verd-i-negres quedaven així fora dels vuit primers, mentre que el Tau, que venia encadenant una ratxa de victòria, veia com el Reial Madrid, tercer, es feia una mica més enfora. Precisament, culés i malaguenys es disputaran el lideratge d'aquesta ajustada Lliga al Palau Blaugrana, que serà testimoni d'un duel a vida o mort entre els dos equips, tan sols separats per una victòria.
També a Illes Balears
- Idoia Ribas descobreix ara que a Vox «prevalen els interessos 'nacionals' per sobre dels dels ciutadans de les Balears»
- Aquest divendres, Cassolada per Gaza
- Ossifar torna a l'escenari en un únic concert a Inca
- El Tribunal Constitucional espanyol s'alinea amb Vox i supedita els drets dels catalanoparlants a la voluntat dels polítics
- Louis Vuitton 'okupa' el Castell de Bellver, hi instal·la aire condicionat i prohibeix que s'hi facin fotos
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.