Alemany arenga les tropes mallorquinistes
El president baixa al vestidor i anima el cos tècnic i els jugadors pel darrer tram de la competició
Palma10/04/02 0:00
Mateu Alemany va ser part activa de l'entrenament del Reial Mallorca, ahir. El mandatari vermellenc baixà als vestidors de Son Moix després de la sessió acompanyat pel secretari tècnic, Pep Bonet, i mantingué una llarguíssima reunió amb el cos tècnic i la plantilla. A la xerrada es tractà la situació que es viu en el si de l'equip poc abans de fer front al darrer "i decisiu" tram de la competició lliguera.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.