La Milagrosa dominà els escolars
El campionat coincidí amb els entrenaments dels equips de rugbi de les Sis Nacions
Palma18/02/02 0:00
Els campionats de Mallorca escolars individuals d'hivern es disputaren el dissabte en el poliesportiu Prínceps d'Espanya, coincidint amb els entrenaments de la selecció femenina d'Escòcia que jugà ahir en el mateix estadi contra Espanya en el Torneig de les Sis Nacions. La Federació de les Illes Balears d'Atletisme demostrà tenir poca mà esquerra, oblidant-se que ells varen tenir uns problemes pareguts per celebrar la temporada passada els campionats de les Illes Balears a l'estadi municipal de Son Moix.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.