Vidal dominà amb facilitat la velocitat
Els joves pressionaren fort i col·locaren molts veterans fora del podi en les dues jornades de proves
En els XX Campionats de les Illes Balears absoluts d'hivern, que es disputaren en el poliesportiu Prínceps d'Espanya, aconseguiren diferents atletes les mínimes per anar als campionats d'Espanya i, a més, es varen millorar tres plusmarques dels campionats balears. El millor velocista de l'actualitat, Guillem Vidal (FC Barcelona), assolí el doblet, 60 metres en 6.87 i 200 metres en 21.6 segons, millorant en la darrera distància el registre de Víctor A. Vallejo de l'any 1995 (21.7). En la categoria dones cal destacar les dues noves millors marques dels campionats de l'eivissenca Marina García (Pitiús), amb un registre d'11'91 metres en el triple salt, que millorà els 11'77 de Maricarmen Trillo (1996); i els 3.10 metres en el salt amb perxa de Pilar Sánchez, que superà els 2'92 de Maria Lluïsa Gràcia de l'any 1997.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.